Alla inlägg under oktober 2007

Av Katarina - 13 oktober 2007 12:29

Idag kunde jag ligga kvar i sängen när jag vaknade, förra helgen var det 6.30 som gällde både lördag och söndag. Men vaknade tidigt, som vanligt, det gjorde jag ju. Det är ändå skönt att veta att man inte behöver kliva upp. Ända tills Tess fes mig rätt i ansiktet... Då var det inte lika trevligt längre... och har jag väl klivit ur sängen finns det ingen återvändo. Hundarna ska ut!


Åkte och köpte hundmat. Dessvärre så kan man inte åka till den affären utan att köpa något mer... Så det blev ett par fodrade gummistövlar till jobbet och en rosa grimma till Tiara också...

Av Katarina - 4 oktober 2007 18:47

Aktiveringskursen är slut nu... Tess får återgår till sin soffpotatistillvaro igen. Känns lite tomt. Hade lust att anmäla till en nybörjar agility, men jag ska gå en "människokurs" på universitetet i vår. Jag tror det blir för mycket att åka på kurs två kvällar i veckan och dessutom jobba och träna hästar... Så det får väl vara ett tag!

Av Katarina - 3 oktober 2007 09:01

Grynet är gråhårig på öronen! Eller har hon också blivit "blue merle" som Tess och matte...

Ovido - Quiz & Flashcards