Alla inlägg under maj 2008

Av Katarina - 31 maj 2008 16:33

Jag fattar bara inte hur hon kan vara så helt och hållet obeörd med ett operationssår längs hela magen! Hon är precis som vanligt, fast hårlös och därmed väldigt platt på magen!


Av Katarina - 29 maj 2008 20:17

Grynet är opererad och klar. Mirakulöst pigg direkt efter operationen, tyckte de! Veterinären fick ge henne lite lugnande för att hon skulle ta det lite piano... Vet. tog bort alla juverdelar som fanns kvar. Hon hade en liten knöl på den sidan efter förra op. men den hade hunnit bli två små knölar nu, så det var bäst att ta alltihop tyckte vet. Nu har jag inte tänkt att hon ska behöva opereras fler gånger. Det blir nog två jobbiga nätter igen nu, tur att det är fredag i morn! Jag slutar tidigt i morn med.

Av Katarina - 19 maj 2008 23:02

Torsdag nästa vecka är det dags för operation av Grynet igen. Vi får se om det blir knölen med omgivning eller hela juverraden. Knölen har den dåliga smaken att vara placerad precis på mitten, vilket gör att man inte kan ta antingen de barkre eller de främre juverdelarna. Det ska nog gå bra, hon var så himla pigg efter förra operationen!

Av Katarina - 18 maj 2008 13:23

Förra helgen kunde hundarna softa på verandan, idag är det skönare att softa inomhus.  Burr vad kallt! Och regndropparna hotar att drälla ned på oss med...


Jag ska ringa vet. i veckan, tänkte jag, och diskutera Grynets lilla ärtknöl. Jag tror att det blir bäst att operera bort den med, så slipper man oroa sig för att den också ska växa till och kanske bli inflammerad.

Av Katarina - 10 maj 2008 18:16

Hundarna softar på verandan....

Ovido - Quiz & Flashcards