Alla inlägg under januari 2008

Av Katarina - 19 januari 2008 18:47

...men solen sken på förmiddan ett tag, så jag tog några bilder (mina gamla hundar ser inte så gamla ut, eller hur?):

Av Katarina - 15 januari 2008 19:04

Har hittat juverknölar på Grynet igen... Tog bort en rätt liten tumör för att par år sen. Hon har varit bra sen dess. Nu hittade jag flera stycken på flera ställen. Hon är pigg och glad! ...men snart 11 år.

Av Katarina - 13 januari 2008 20:24

Av Katarina - 5 januari 2008 10:09

Usch, vad jag ogillar blåst! Slätten är inte rolig att bo på i sånt väder, man kan knappt gå nånstans. Tänk om man kunde hitta ett lagom stort hus i en glänta omgiven av skog... Kunna ta en skogspromenad utan att riskera att blåsa bort över gärdena de första tre kilometrarna. Tänk att jag faktiskt har hittat ett sånt, fast aningen för litet och läget skulle vara perfekt om 2,5 år... Alltid är det nåt!

Ovido - Quiz & Flashcards