Alla inlägg under april 2008

Av Katarina - 25 april 2008 21:02

Soligt och skönt! Å, vad skönt att det äntligen börjar gå åt rätt håll! Önskar bara att tiden var lite mer stretchig... Så här års är det mycke att göra, möten osv. på jobbet, så egen tid för långa prommisar o dyl. är svårt att få till.

Av Katarina - 23 april 2008 16:13

Stygnen borttagna och det såg fint ut tyckte vet. Grynet är hel och fin som vanligt igen! Nu finns det bara en liten ärtstor knöl på andra sidan kvar som jag måste ta beslut om vi ska göra nåt åt eller inte... Usch, det är jobbigt att behöva bestämma sig om såna saker, tycker jag. Kanske kan hon klara av att leva med den lilla knölen några år till, men skulle den skena iväg och växa till sig är det ju inte så bra. Samtidigt så kan man ju fundera om det kanske ändå är värt att operera en gång till nu snart... Fast hon är ändå elva år... Tja, jag får väl fundera en runda till!

Av Katarina - 16 april 2008 17:09

Grynets "blixtlås" på magen:

Av Katarina - 14 april 2008 22:25

Grynet är sig själv helt och hållet nu, ja, förutom att hon har en "dragkedja" på magen, då. Hon skuttar och hoppar och är lika glad som vanligt, joo, lite morrar hon allt, men faktiskt inte så mycket. Hon verkar ha gnällt färdigt nattetid, två nätter höll hon mig vaken, stackarn, men i natt var hon tyst och sov som vanligt på mina fötter!

Av Katarina - 11 april 2008 18:14

I natt höll hon mig vaken nån gång från halv tre - tre tiden. Med sitt "tass, tass, tass" och "gnäll, gnäll, gnäll". Stackarn, hon hade nog ont i sitt operationssår... Hon gillar inte sin tratt nåt vidare heller, men hon står ut! Jag var glad att det var fredag idag! I morn får jag sova ut! ...inte... För då ska sonen skjutsas till stan redan klockan 7! Men jag behöver inte göra så mycket på dan, mer än att planera en kurs jag ska hålla på jobbet med början nästa fredag och skriva ett "reflektionsdokument" till min onsdagskurs...

Av Katarina - 10 april 2008 17:12

Grynet är hemma, med tratt och hopsydd mage.

Av Katarina - 9 april 2008 15:32

Då är det dags för operation. Grynet är tillbaks til sitt vanliga skuttiga jag nu i alla fall! Infektionen är hävd. Känns bra. Bara att hoppas att det fungerar att operera i morn då... Håll tummarna!

Av Katarina - 4 april 2008 15:15

Lite bättre idag. Grynet fick en omgång microlax till och det hjälpte faktiskt. Jag höll på att få magsår av oro och nervositet, både för Grynet och för att jag skulle opponera på en D-uppsats idag. Fast nu är det avklarat och jag kan börja pusta ut igen... Det räcker liksom med en sak i taget att vara nervös för, när det blir fler saker verkar det som om oron liksom förstärks för varje sak.

Ovido - Quiz & Flashcards