Alla inlägg under mars 2008

Av Katarina - 30 mars 2008 11:23

Nu är det väl i alla fall vår på riktigt snart? Jag vill inte ha nån mer kyla. Tess luktade så fint på krokusarna, kande man tro, tills hon sänkte sin skuldra mot marken strax bredvid de söta små blommorna. Aha! Nåt äckel låg väl där bredvid...

Av Katarina - 29 mars 2008 09:22

Grynets juvertumör har börjat vätska sig. Jag har skjutit på veterinärbesök en tid... 11 år är en lite ödesmättad ålder på hund för min del. En saluki jag hade hade också juvertumörer och henne tog vi bort vid just 11 års ålder. Min senaste corgi, Affi, var också 11 år när hon fick livmoderinflammation och vi valde att inte operera henne p.g.a ålder, så 11 år... Men som sagt, nu har den börjat vätska sig, det blir klägg i pälsen, så det är nog dags att ringa vet. i alla fall.


Ovido - Quiz & Flashcards